jueves, 2 de mayo de 2013

Trabajando sobre seres fantásticos

El maestro José Antonio Fraga, nos dice en sus propias palabras en qué ha consistido la experiencia: No CPR Luis Vives de Ourense estivemos a traballar os seres fantásticos que o gran escritor e contador de historas Álvaro Cunqueiro deixou no seu libro "Escola de menciñeiros".
 É unha pequena homenaxe que lle quixemos facer a un dos máis grandes, pero tamén dos máis esquecidos, autores en lingua galega
Os alumnos e alumnas, divididos en grupos, traballamos a partir da descrición que él fixo de estes animais fabulosos. Uns fixemos os debuxos, mentres outros puxermoslle a voz, e o resultado foi o seguinte... Esperamos que vos goste.

En el CPR Luis Vives de Ourense estuvimos a trabajar los seres fantásticos que el gran escritor y contador de historias Álvaro Cunqueiro dejó en su libro "Escola de menciñeiros".
Es un pequeño homenaje que le quisimos hacer a uno de los más grandes, pero también de los más olvidados, autores en lengua gallega
Los alumnos y alumnas, divididos en grupos, trabajamos a partir de la descripción que el hizo de estos animales fabulosos. Unos hicimos los dibujos, mientras que otros pusimos la voz, y el resultado fue el siguiente... Esperamos que os guste.



No hay comentarios:

Publicar un comentario